Najdraži ruževi SS 2016-2017 (1. dio)


Ako ikoji makeup proizvod može potpuno transformirati moje lice iz čovječe ribice na infuziji u zdravo ljudsko biće onda je to ruž. Nije ni čudno da ih u kolekciji imam najviše, a u ovom postu ću vam tipkati o svojim najdražim nijansama i brendovima za jesen i zimu 2016.-2017. 


Prvi na redu: Beauty UK Lips Matter Velvett Matte Lip Cream u nijansi Bond, Mrs. Bond. Ovo je jedna predivna, duboka a opet itekako nosiva klasična crvena. Iako tekuće ruževe nosim rijetko, od ovoga se nisam odvajala, posebice u jesen jer savršeno paše na bilo koju kombinaciju a najviše ga volim nositi sa minimalno šminke na licu (posebice na očima). Trajnost mu je odlična a ne isušuje usnice kao neki tekući ruževi. Svakako moj vječni favorit kad je u pitanju klasični crveni ruž.

Catrice Ultimate Colour Lipstick u nijansama In A Rosegarden (MLBB nijansa sa daškom pastelno roze) i Cool Brown! (blago zagasita čokoladno smeđa) sam često nosila kad su mi usnice bile jako isušene jer nisu 100% mat već imaju nešto kremastiju formulu, što ne utječe na njihovu pigmentaciju ali na trajnost da. Iako sam ih morala često popravljati tijekom dana, posebice nakon obroka rado sam ih nanosila jer su ugodni, kremasti i štite usnice uz dobru pigmentaciju.


Wet n Wild Megalast Lipstick u nijansi Red Velvet je ONAJ ruž s kojim imam "volim te-mrzim te" tip odnosa. Iako ne podnosim ovo jeftino i klimavo pakiranje, čep koji se zamrlja svaki put kad ga koristim, a par puta mi je odlučio zaigrati zumbu u torbici i obojati sve u crveno kao u horor filmovima, obožavam ovu svijeto crvenu nijansu koja svaki put osvježi i ten i cijelo lice, a zube čini vizualno bijeljima zbog plavih tonova. Trajnost mu je dobra a ostavlja trag ("stain") i ne trebam ga popravljati tijekom dana. Jedan u nizu ruževa koje moram preliti u nova pakiranja ili DIY paletu ruževa kojoj ću također posvetiti post.

Catrice Matt Lip Artist ruževi su me ODUŠEVILI prošle godine, a to nastavljaju i danas. Ne samo da su potpuno mat, uopće ne isušuju, štite usnice od vjetra i hladnoće jer imaju gušću, voskastiju formulu a nanose se lako i brzo kao kremasti ruževi. Zaista skidam kapu kemičarima u Catrice tvornici jer je ova formula neponovljiva. Također, zašilljeni su prvi vrhu pa ih možete nanijeti tanko na rub usnica kao olovku ili debelo na ostatak kao klasični "chubby" ruž. Trajnost im je dobra, ali ne preživljavaju obilne masne obroke i zahtjevaju popravak cca jednom dnevno. Ne moram ni ponavljati da su itekako ugodni na usnama. Od 7 nijansi imam tri - Bare Nude's Soul (klasična nude boja za N20-25), HibisKiss-Proof (zagasito fuksija-ružičasta, dupe za theBalm Meet Matte - Sentimental) i First bROWn Ticket (grunge smeđa sa jačim crvenim tonom) - na fotki gore su vidljiva zadnja dva. Ova linija mi je svakako najdraža od svih koje sam isprobala 2016. godine i od mene dobiva +5 od 5.

Swatchevi:


1. Beauty UK Lips Matter Velvett Matte Lip Cream - Bond, Mrs. Bond, 2. i 3. Catrice Ultimate Colour Lipstick  - In A Rosegarden i Cool Brown, 4. Wet n Wild Megalast Lipstick - Red Velvet, 5. i 6. Catrice Matt Lip Artist - HibisKiss-Proof i First bROWn Ticket.


Trajnost na koži nakon uklanjanja sa micelarnom otopinom:


Drugi dio slijedi uskoro! :)

4 komentara:

  1. catrice ruževe u olovci moram probati! stalno čitam pozitivne recenzije a nemam još niti jedan.. moram ispraviti tu nepravdu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Donedavno su bili na sniženju u Bipi (27.90 umjesto 39.90), pogledaj ih tamo, možda još uvijek traje akcija ali nisam 100% sigurna.

      Delete
    2. E idem bas danas u Bipu pa cu vidjeti ima li ih jos :)

      Delete
  2. Caoo ,ovo cu tek oprobati i vidjeti dali je dobar proizvod
    Kao sto mozete primjetiti ja sam nova,tek sam napravila blog,pa bi voljela ako zelite da me zapratite :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata